Nog maar een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit , van Sara Grootel - WaarBenJij.nu Nog maar een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit , van Sara Grootel - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar nachtjes slapen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sara

02 Februari 2010 | ,

Aaargh.. het is nu dinsdag, wat betekent dat we over 4 dagen al naar Mexico gaan! Mijn spullen liggen al weken klaar, maar Roeland moet natuurlijk zijn tas nog pakken :) De laatste dingen voor mijn werk ben ik nog even aan het regelen en dan kunnen we echt gaan. Oef, spannend hoor! Hopelijk klaart het weer daar een beetje op, want het is nu 17 graden met regen! Niet echt wat ik me voorgesteld had van zo'n warm land, maar dat komt vast nog goed!

We zullen proberen regelmatig een nieuw berichtje te plaatsen, dan weten jullie dat we nog leven en niet ontvoerd of vermoord zijn door drugsmannetjes, of onder een aardbeving of tsunami liggen :)

Veel plezier met lezen!

• 02 Februari 2010 - 14:04

Karin:

Wat een positieve noot... Als jullie maar uitkijken voor drugsmannetjes (of -vrouwtjes), aardbevingen en tsunami's!

Veel plezier!!!!!

• 02 Februari 2010 - 15:08

Ine:

nog 3 nachtjes slapen dus!kun je dat nog wel?als jullie er zijn , is het vast en zeker mooi weer.veel plezier