Voorbereidingen voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sara Grootel - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sara Grootel - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor vertrek

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Sara

09 September 2019 | Nederland, Nederland

Over 2 dagen stappen we in het vliegtuig naar Peru, en morgen is dan onze aankomst (ja die zin klopt, er is 9 uur tijdsverschil).
Roeland is de laatste spullen kopen, en ik heb voor de laatste keer mijn tas ingepakt. Voor degenen die het nog niet wisten, we reizen beide met een daypack, ik van 22 liter en Roeland 30 liter. En daar past dus voor 3 weken spullen in! Als je denkt hoe dan??? kijk dan naar de foto's die hierbij zitten. En we hebben wasmiddel mee. Minpuntje.. we krijgen te maken met temperaturen van 3 tot 36, dus er gaat vooral veel laagjeskleding mee.
Alvast een kleine impressie van de reis dfie we gaan maken: 4 dagen jungle, trail naar Machu Pichu, en dan zelfstandig in 1,5 week van Cuzco naar Lima terug.

• 09 September 2019 - 16:32

Ine:

wordt vast een hele mooie reis

• 16 September 2019 - 09:18

Ka:

Ik ben zo benieuwd of het lukken gaat met 22 liter. Een uitdaging op zichzelf.

Tags: Inpakken